Recensie: Joany Buenen - Net als jij

Flaptekst:
Jessie is verhuisd. Ze begint vol goede moed op haar nieuwe school. maar nieuwe vriendschappen sluiten gaat minder gemakkelijk dan ze had gedacht. Gelukkig kan ze met superster Valentina in haar oortjes de hele wereld aan. Als Valentina naar Nederland komt voor een optreden, moet en zal Jessie gaan. Haar ouders vinden haar te jong voor een concert in Ziggo Dome. Stiekem gaat Jessie toch. Wat kan er nou helemaal misgaan?

MIjn mening over de kaft en flaptekst:
Ik zag het boek voorbij komen in de vakantiebieb app, en vond de cover er veel belovend uitzien. Mijn eerste idee was het zal vast over een meisje gaan die veel naar muziek luistert. En inderdaad daar had ik helemaal gelijk in. Daarna ben ik op google de flaptekst gaan zoeken en had ik zoiets van hier ga ik gelijk in beginnen. De flaptekst maakte mij heel nieuwschierig hoe ze het voor elkaar krijg om toch alleen naar het concert te gaan.

MIjn mening over Jessie
Ik vind Jessie een meisje die eerst heel onzelfverzekerd overkomt en echt zoiets heeft van ik moet er bij horen op de nieuwe school. Maar later, als ze op het internet Bo leert kennen, dan keert ze volledig om en vind ik het een heel leuk dapper meisje. Dit is iemand waar ik wel vriendinnen mee zou kunnen worden.

MIjn mening over het boek
Ik ben gisteravond laat begonnen met lezen en had het vanochtend uit. Het is een boek die simpel is geschreven en waar je zo doorheen komt. Jessie is een typisch meisje dat op de middelbare school zit. Het verhaal is makkelijk te volgen omdat er echt is ingespeeld op de huidige tijd. Ik zou het boek zeker aanraden

Cijfer
4/5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof