Recensie: Robyn Carr - na de storm

Robyn Carr - Na de storm


In een poging om zijn verleden achter zich te laten, besloot Rick Sudder zich aan te sluiten bij het Korps Mariniers. Dat uitzenden naar Irak niet lang daarna volgde, aanvaardde hij als risico van het vak. Nu is hij terug in Virgin River, en hij is niet meer de man die hij ooit was. Zijn verwondingen zijn niet alleen lichamelijk: hij heeft last van woedeaanvallen, zijn grote liefde Liz durft hij amper nog in de ogen te kijken en hij heeft de hoop op een normaal en gelukkig leven opgegeven.
Liz en Jack, Ricks pleegvader, zijn vastgesloten het er niet bij te laten zitten. Hoewel Rick al hun toenaderingen afwijst, zijn ze ervan overtuigd dat er een manier moet zijn om hem duidelijk te maken dat zijn leven weliswaar voorgoed veranderd is, maar dat dat niet betekent dat hij nooit meer zal kunnen genieten. Ze krijgen hulp uit onverwachte hoek als Dan Brady, het zwarte schaap van het stadje, zich ermee gaat bemoeien. Kunnen ze samen Rick helpen zich met zijn lot te verzoenen?


Wauw, wauw, wauw wat is dit een meeslepend verhaal. In het begin vond ik het boek een beetje lastig om door te komen, maar als je er eenmaal in zit dan kun je het niet meer weg leggen. 
Ik vind doordat er over meer personages wordt geschreven, dat je de mensen uit het dorp echt leert kennen. Zo is er niet alleen het verhaal van Rick, maar zijn er meerdere verhalen die zich afspelen maar die niet worden genoemd in de flaptekst. Hierdoor vind ik het boek 1 grote verrassing om te lezen. 

Dit is tevens het eerste boek wat ik gelezen heb van Robyn Carr, en er gaan er zeker meer volgen.

Als je van een romantisch maar spannend verhaal houdt, ga dan zeker dit boek lezen.


Ik weet het, aan dit boek heb ik niet veel gerecenseerd, maar het is zo'n goed boek, dat ik alleen maar denk LEES HET ALLEMAAL <3

En ik ben anders bang dat ik teveel ga verklappen over het verhaal.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof