Abbi Glines - Rosemary beach serie

Hallo mede boekenlezers,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog voor jullie heb geschreven. Daar heb ik even geen tijd voor gehad maar ik heb uiteraard wel weer genoeg boeken gelezen.

Dit keer wil ik het met jullie hebben over de rosemary beach serie van Abbi Glines.
Deze serie bestaat uit 14 boeken:
- Bijna verliefd
- Nooit verliefd
- Voor altijd verliefd
- Opnieuw verliefd
- Nagenoeg perfect
- Schijnbaar perfect
- Een wilde gok
- Laatste kans
- Je was van mij
- Kiro en Emily (alleen uitgekomen in Ebook)
- Als ik weg ben
- Als je terug bent
- Het mooiste afscheid
- In vuur en vlam

Deze boeken gaan over Blaire, Rush, Della, Woods, Nannette, Harlow, Grant, Bethy, Tripp, Mase, Reese, River, Roose en Jace die allen avonturen beleven in Rosemary Beach. Per 2 tot 4 delen schakelen de boeken over na 2 andere personen waar het verhaal vanuit geschreven wordt. De eerste 4 delen noemt men ook wel eens de verboden vrucht serie, die wordt volledig geschreven vanuit Rush en Blaire. En zo blijf je per deel het verhaal lezen vanuit 1 hoofdpersoon.

Ondanks dat je per boek moet omschakelen, blijven de verhalen wel heel erg interessant. En ondanks dat ze vanuit andere hoofdpersonen worden verteld, gaat het verhaal van de anderen ook weer verder, waardoor het meelevend blijft.
Af en toe sloeg ik de seksscenes wel over, want dan werd het me een beetje teveel. 

De meeste boeken heb ik in 1 dag uitgelezen, zo heerlijk las het weg.

Ik vind het alleen wel jammer dat de serie nu afgelopen is, en dat het een nog best wel open einde was. Ik had graag gezien dat er nog een paar boeken zouden volgen.

Zelf zou ik de boeken aanraden aan mensen die van new adult boeken houden.

Ik geef ze 4/5 sterren :)


Hebben jullie deze boeken al gelezen? En wat vonden jullie ervan?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof