Recensie: Sylvia Witteman - Mijn achterlijke kat Lola

Uitgeverij Rainbow bedankt voor dit recensie exemplaar

Flaptekst:
Katten zijn net vrienden: ze jagen je eten van je bord, ze willen aandacht als je geen zin hebt en vice versa, ze liggen te slapen op een krant waar je al anderhalf uur naar zoekt en ten slotte gaan ze dood, met achterlating van een diep en machteloos verdriet. Kattenliefde: niemand schreef mooiere stukken dan Sylvia Witteman over haar geliefde huisdier(en).

Mijn mening
Wat is dit een heerlijk geschreven boek. Ik heb regelmatig momenten gehad dat ik hardop moest lachen erom. Ze beschrijft het leven met een kat op de juiste manier. Heb hier zelf 2 katten rondlopen en kan mij in veel dingen vinden die zij beschrijft. Ook de humoristische stukjes over wat ze allemaal koopt voor die beesten en ze er vervolgens niks meedoen. Tussendoor schrijft ze ook onderwerpen aan die vandaag de dag nog steeds spelen, waar ze op een juiste manier mee omgaat. Een heel groot plus punt zijn de foto’s van beide katten zodat je echt een beeld krijgt van de katten. Kortom het is een heerlijk boek om tussendoor te lezen als je behoefte hebt aan een boek met humor. 

Nala had het boek van te voren al goedgekeurd 

Cijfer: 4/5



Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof