Recensie: Lizzie van den Ham & Debra Eliza Mane - Verborgen verlangen

Uitgeverij Dutch Venture Publishing bedankt voor het vertrouwen

 Titel: Verborgen verlangen
Auteurs: Lizzie van den Ham & Debra Eliza Mane
Uitgeverij: Dutch Venture Publishing
Uitgaves: Paperback/Epub
Prijs: €12,50 (paperback)
Genre: Feelgood

Flaptekst: Als Annabel van Stegen in april voor een paar maanden naar Italië vertrekt om daar een ranchhouder te helpen met de veulens, is ze vastbesloten om zich het hoofd niet op hol te laten brengen door allerlei aantrekkelijke Italiaanse mannen. Ze heeft een prima leven als dierenarts en daar past een vent niet tussen.

Helaas denkt Matteo Russo, de ranchhouder, daar anders over. Hij ziet Annabel duidelijk wel zitten maar is het prototype “gladde Italiaan”. Annabel wil absoluut niet op die manier met haar baas omgaan. Bovendien vindt ze Stefano de stalhulp veel aardiger… van hem gaat haar hart stiekem wél wat sneller kloppen.

Kan ze zich een hele lente staande houden zonder verliefd te worden op Stefano of Matteo? Of zal ze haar hart niet alleen aan Italië, maar ook aan een man verliezen?

Dit is een geheel los te lezen verhaal van auteurs Debra Eliza Mane en Lizzie van den Ham, bekend van de eerdere verhalen ‘Leven als prinses in Texas’ en ‘Liefde in Twin Bridges

Mijn mening:

Verborgen verlangen is een boek die je meesleept naar Italië. Het gehele boek had ik het idee dat ik zelf tussen de paarden liep. Annabel word in het boek beschreven als een 'stil muisje'. Een vrouw die graag op zichzelf is en niet zo bezig is met mannen. Maar dit veranderd als ze in Italië kennis maakt met Stefano. Vanaf het eerste moment dat ze samen beschreven worden in het boek, spat de liefde ervan af. 

Stefano vind ik een echte gentleman die bang is dat zijn broer Matteo, Annabel weer gaat wegjagen. Hij heeft iets van we hebben nu eindelijk een goede dierenarts deze zomer. Echter is hij nu degene die verliefd word. 

Op bepaalde stukken had ik wel iets van oke dit is een typische feelgood. Maar desondanks vond ik hem wel heel goed geschreven. Persoonlijk kon ik ook niet merken dat hij geschreven is door 2 personen.

Cijfer:
4/5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof