Recensie: Claire Contreras - Omdat je van mij bent


Bedankt uitgeverij Dutch Venture Publishing voor jullie vertrouwen

Auteur: Claire Contreras
Titel: Omdat je van mij bent
Bindwijze : EPUB/paperback
Uitgeverij: Dutch Venture Publishing (DVP)

Flaptekst:

Als je opgroeit in een van de meest gevreesde maffiafamilies ter wereld, heb je een scherpe neus voor gevaar. Dan weet je precies om welke mannen je met een grote boog heen zou moeten lopen. 

Dat zijn de mannen met bepaalde ervaring. Met geheimen. De mannen die al sexy klinken als ze je naam zeggen. 

Vanaf het moment dat ik Lorenzo zag, wist ik dat ik niet alleen met een grote boog om hem heen zou moeten lopen - ik kon maar beter naar een ander land verhuizen. 

Mijn mening veranderde niet tijdens onze tweede ontmoeting. Of onze derde. Maar mijn hart en mijn hoofd zijn het niet met elkaar eens. Hij is te mysterieus, te knap, te wild en te gevaarlijk. En hij wil mij. 

Ik kom naar hem toe terwijl ik heel hard weg zou moeten rennen. Ik ga hieraan kapot, dat weet ik. Een man als Lorenzo kan me alleen maar beschadigen. 

Hij laat niets van me heel.

Mijn mening:

Omdat je van mij bent is een heerlijk spannend verhaal die je van het begin tot het eind bezig houdt. De hoofdstukken worden afwisselend verteld tussen Catalina en Lorenzo waardoor je van beide kanten het verhaal mee krijgt. In sommige boeken vind ik het wel eens verwarrend, maar in dit boek heb ik dat geen moment gehad.

De schrijfstyle is heerlijk mysterieus en er zitten meerdere wendingen in. Vanaf pagina 1 had de schrijfster mij meegenomen in het leven van Catalina en Lorenzo. 

De aantrekkingskracht tussen Catalina en Lorenzo is heel goed beschreven dat ik het ook echt voelde. 

Persoonlijk hoop ik dat er meer boeken vertaald gaan worden van deze schrijfster.


Omdat je van mij bent krijgt van mij 5 sterren 


Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof