Recensie: Jill Mansell - Ik wil met je mee

 


Uitgeverij Rainbow books bedankt voor het vertrouwen


Auteur: Jill Mansell
Titel: Ik wil met je mee
Uitgeverij: Rainbow books
Bindwijze: Epub/paperback

Flaptekst:
Wanneer Mimi voor het eerst haar vaders nieuwe huis in de Cotswolds bezoekt, raakt ze verliefd op het dorp en de mensen die er wonen, allen met hun eigen sores en gekkigheden. Vooral met Cal heeft ze meteen een klik. En nog iets meer. Hij is gastvrij, charismatisch en gewoonweg té knap. Maar het leven staat op het punt om een aantal onverwachte en schokkende wendingen te nemen. Het pad van Mimi en Cal zal steeds opnieuw kruisen - maar zal het ooit het juiste moment voor beiden zijn?

Mijn mening:
Inmiddels heb ik meerdere boeken van Jill gelezen en in mijn bezit maar dit is weer een geweldig verhaal. Mimi is een heerlijke vrouw die net uit een relatie komt als ze in het dorp aankomt, en ontmoet gelijk een hele knappe man Cal, vnaf dat moment voel je de hele tijd een chemie tussen die 2. 

Het hele boek zit vol met verrassende wendingen waardoor ik niet het gevoel had dat ik al snel door kreeg hoe alles ging lopen. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik het boek niet meer weg kon leggen, wat er in geresulteerd heeft dat ik het boek binnen anderhalve dag uithad. Er zaten ook heerlijke humoristische stukjes in het boek. Heel af en toe had ik wel even dat ik moest schakelen omdat er tijdssprongen in zaten.

Jill Mansel blijft 1 van mijn favoriete feelgood auteurs.

Eindcijfer: 5/5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof