Marthe Verelst - uit de spotlights


Ik mocht meedoen met de blogtour van Books en Butterflies, dankjewel. Dit boek is uitgebracht als EPUB only en is oa te koop bij bol.com

Flaptekst

Eva gaat met haar vrienden naar Londen om het einde van haar studententijd te vieren. Als ze in de metro staan, komt een jongeman net voor de deuren sluiten gehaast binnen. Eva gaat met haar vrienden naar Londen om het einde van haar studententijd te vieren. Als ze in de metro staan, komt een jongeman net voor de deuren sluiten gehaast binnen. Ze wisselen enkele woorden uit, maar verliezen elkaar al snel weer uit het oog. Toch slaagt Eva er niet in om die krullenbol uit de metro te vergeten. Ook Thomas krijgt het meisje met de donkerblonde haren niet uit zijn hoofd. Tijdens haar reis doet Eva er alles aan om Thomas terug te vinden. Maar hoe pak je zoiets aan als de tijd dringt? Is veel door de stad wandelen en vaak naar het theater gaan wel de juiste manier?

Mijn mening

Toen ik voor het eerst de cover zag was ik heel benieuwd naar het verhaal erachter. En met de flaptekst werd ik nog veel nieuwsgieriger. 

De hoofdpersoon Eva neemt ons mee naar Engeland als Belgische toerist, waar ze vooral veel musicals bezoekt met haar vrienden. Echter in de metro loopt ze Thomas tegen het lijf en dan is het verhaal echt begonnen.

Het verhaal is in 2 perspectief geschreven tussen Eva en Thomas en neemt je daardoor mee in 2 totaal verschillende werelden. Ik bleef maar door lezen om er zien achter te komen of ze elkaar weer terug zouden vinden. En ondertussen neemt de schrijfster je mee naar Engeland, waar ze met een hoop details overschrijft. Ik ben zelf nog nooit in Engeland geweest, maar krijg nu wel het gevoel dat ik er iets over weet.

Eindcijfer: 4 /5 


 



Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof