Recensie: Rosalie de Jong - Het reddingsteam

Titel: Het reddingsteam
Auteur: Rosalie de Jong
Uitgeverij: Books & Butterflies
Bindwijze: epub only

Flaptekst:
Ieder wezen in het magische woud weet wie ze zijn: Het Reddingsteam! Het Reddingsteam heeft één taak; het helpen van wezens in nood. Of dat elfjes, draken of eenhoorns zijn maakt niet uit. Het Reddingsteam staat voor iedereen klaar! Ze beleven verschillende avonturen en komen voor meerdere obstakels te staan. Kunnen ze alle bewoners van het magische woud helpen of gaat het soms toch eens mis?

Mijn mening:

Het reddingsteam is het debuut van Rosalie qua een heel boek van haar zelf. Zodra ik de cover voorbij zag komen was ik ook zeer benieuwd naar het verhaal.

Het boek bevat meerdere korte verhalen over de leden van het reddingsteam. Aan de ene kant vind ik het jammer dat het geen doorlopend verhaal maakt maar aan de andere kant is het ook wel weer interessant om te lezen. Ik zou het persoonlijk dan ook wel leuk vinden als er een volledig verhaal komt.

Het reddingsteam is een makkelijk te lezen boek, en is ook wel gericht op de jongere lezer. Alleen af en toe moet je even goed opletten, doordat het af en toe vrij lange zinnen kunnen zijn.

Cijfer: 4/5 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof