Monica Haak - de pijn die wij verbergen

Hamley books bedankt voor deze recensie exemplaar en het vertrouwen.


Titel: De pijn die wij verbergen

Auteur: Monica Haak

Bindwijze: Hardcover

Uitgeverij: Hamley books 


Mijn mening:

Dit was niet mijn eerste boek wat ik gelezen heb van Monica, en hij heeft mij echt niet teleurgesteld.


Wat is dit weer een geweldig verhaal. Van het begin tot het eind leef je echt mee met de hoofdpersonages. De hoofdstukken wisselen wel af in hoofdpersonage, echter dit stoorde mij helemaal niet. 


Het hele boek door had ik een idee van, ja ik weet nu wie de pester is…. Maar dan word je toch weer op het verkeerde spoor gezet. De uiteindelijke dader had ik niet zien aankomen en ik raad dan ook echt aan om het boek te gaan lezen.


Eindcijfer: 4/5


Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof