Wendy de Liefde - Een streepje tegen

 


Ik ben zelf op het moment 26 weken zwanger, vandaar de foto met positieve HCG test en echo.

Titel: Een streepje tegen
Auteur: Wendy de Liefde
Uitgeverij: Dutch Venture Publishing
Bindwijze: Epub/Paperback

Flaptekst:
Als na een jarenlange zoektocht De Ware eindelijk op Sarahs pad komt, is de weg naar haar ultieme droom - moeder worden - nog maar kort. Denkt ze. Dan blijkt die route meer hobbels te kennen dan ze van tevoren had ingecalculeerd...

Wat volgt is een ploeterende zoektocht, waarin Sarah voor grootse beslissingen komt te staan. Want wat als De Ware toch niet De Ware blijkt te zijn? En wat als je hoofd en hart allesbehalve op één lijn liggen met elkaar? Lukt het haar om, ondanks alle tegenslagen, haar droom te verwezenlijken?

Een meeslepend verhaal over (zelf)liefde, vriendschap en acceptatie.

Mijn mening:
Vandaag is het mijn beurt in de blogtour van een streepje tegen. De omslag van het boek sprak mij gelijk aan, in combinatie met de flaptekst. 

Vanaf het begin heeft het boek mij zeker geboeid. Wendy heeft dan ook een fijne schrijfstijl waar je makkelijk doorheen gaat. Het boek gaat over een heftig onderwerp waar veel stellen mee te maken hebben. 

Een streepje tegen is opgedeeld in twee delen. Het eerste deel omschrijft eigenlijk de ontmoeting tussen Sarah en De Ware + dat zwanger worden niet voor iedereen vanzelf sprekend is. 

En in het tweede deel word de groei van Sarah beschreven, over hoe haar leven verder gaat ondanks de negatieve testen. Het boek leest dan ook echt weg als een feel good.

Persoonlijk vind ik het heel bijzonder om te lezen hoe goed de band is tussen Sarah en haar vader. 

Eindcijfer: 4/5



Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof