Emma Zegers - Alles van jou

 

Titel: Alles van jou
Auteur: Emma Zegers
Uitgeverij: Dutch Venture Publishing
Bindwijze: Paperback
Prijs: €17,95
Ean: 9789493265325

Flaptekst:
Na een jaar lang rotklusjes uitvoeren krijgt journaliste Sabine eindelijk de kans om zichzelf te bewijzen. Ze mag Wolf Moerland interviewen, zanger van de in razend tempo bekend geworden band The Unexpected. Een kans die ze met beide handen aangrijpt, ondanks zijn twijfelachtige imago.

Wolf lijkt niet graag dingen over zichzelf te vertellen en is alleen maar aanwezig omdat zijn management hem daartoe gedwongen heeft. Maar dan gebeurt er iets waardoor Sabine toch een heel klein beetje dichter bij zijn ware aard lijkt te komen. En misschien komt ze uiteindelijk wel meer over hem te weten dan haar lief is.

Mijn mening:
Vandaag is het onder andere mijn beurt in de blogtour van 'alles van jou'. Toen ik een tijdje geleden de omslag zag van het boek in combinatie met de flaptekst, was ik gelijk zeer nieuwsgierig naar dit boek. En ik moet zeggen Emma Zegers heeft mij zeker niet teleurgesteld met dit boek. Dit is mijn eerste boek wat ik gelezen heb van Emma Zegers en ben zeker benieuwd naar meer boeken.

De genre van het boek is zoals de voorkant verklapt: new adult romance, maar er zitten niet veel 18+ scenes in dit boek (wat ik gewend ben in dit genre). Dat maakte het voor mij een heel fijn boek om te lezen en waar je echt in mee kan leven. 

Emma heeft de hoofdpersonages dan ook goed beschreven, waardoor het lijkt alsof je de personages kent. Ik kon het boek niet meer wegleggen na het eerste hoofdstuk. 

Persoonlijk zou ik Alles voor jou aanraden voor mensen die van romantische boeken houden maar zonder teveel poespas.

Eindcijfer: 5/5





Reacties

Populaire posts van deze blog

Recensie: Patricia van Dam - geschenk onder de boom

Recensie: Lily Frank - #ikdatethuis

Carrie Jones - Elfenstof